zara

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Chcem frajera

znova uvažujem.. asi by som mala s tým prestať ale nedá mi to pokoj ;-)
 

       Dlho do noci som premýšľala. Veta čo mi od mojej priateľky znie v ušiach od včera mi nedala spať. Povedala krátko a bez zaváhania, chcem frajera. Ani to nebola veta, skôr to bolo prianie, alebo túžba, ba dokonca by sa mohlo zdať, že zúfalé volanie o čosi alebo kohosi. Vydatá ženská si vzdychne takto verejne.

     Premýšľam nad tým jej chcením. Prečo chce frajera, prečo jej vôbec napadlo čosi takéto. Poznám ju roky. Nikdy predtým nemala takéto myšlienky, keď sme sa bavili o tých témach ako sa ženy niekedy bavia, bola vzorom cudnosti. Ale nie až takej tej prudérnej, toto bola cudnosť z môjho pohľadu taká fajn. Taká obyčajná. Žiadny iný chlap ako ten jej. A zrazu mi povie toto. Otázka či ja by som nechcela frajera ma ani veľmi nezaskočila, noo, odpoveď nepoviem, lebo však viete mám tu polovičku a nebudeme teda vytvárať negatívne ani pozitívne prostredie u nás doma.

    Tak čo ženy, myslíte, že po toľko ročnom manželstve je nutné chcieť frajera? Priateľka navrhla takú zmenu v manželskom súžití, vraj manželstvo na dobu určitú, nie na celý život, najprv na päť rokov, potom predĺžiť ale nie už na takú dlhú dobu ale pomaly skracovať predlžovanie, vraj by sa naše súdnictvo odbremenilo, nebolo by toľko rozvodov. Pekne by sa manželia buď rozišli alebo predĺžili dobu trvania. Zdá sa mi, že to by bolo celkom v poriadku. Len jedna vec mi tam nesedí, čo ak by jeden chcel predlžovať a druhý nie. To sú úvahy. No a končím s tým, počkám, čo urobí, či si naozaj toho frajera nájde.


a na toto tému neviem... | stály odkaz

Komentáre

  1. zara
    no to mi ešte napadlo, ale tvoje kamarátka musí byť n a toho svojho riadne nahnevaná
    publikované: 08.09.2009 15:41:14 | autor: ps (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. ps, no aj to je možné
    nahnevaná asi môže byť, alebo by som skôr tipla, unudená..
    publikované: 08.09.2009 15:48:01 | autor: z-a-r-a (e-mail, web, autorizovaný)
  3. Srdcu nerozkážeš, či láska nemá logiku...
    ...niekedy možno hľadáš (nezáleží teraz na tom prečo) a nevieš nájsť, lebo po rokoch porovnávaš, preberáš, hodnotíš. Inokedy to ani nechceš a príde to samé bez ohlásenia, len tak a postaví ťa pred rozhodnutie, čo ďalej... Dlhodobý vzťah je zázemie, kde sa dvaja poznajú a vedia o sebe skoro všetko, možno si sem tam lezú na nervy. Bláznivé zamilovanie je sladký, romantický a krásny film. Každý sa musí rozhodnúť, či chce žiť alebo snívať.
    publikované: 08.09.2009 16:17:10 | autor: kimori (e-mail, web, autorizovaný)
  4. Ahoj Zara
    Otázka či ja by som nechcela frajera ma ani veľmi nezaskočila, noo, odpoveď nepoviem, lebo však viete mám tu polovičku a nebudeme teda vytvárať negatívne ani pozitívne prostredie u nás doma. Pravdepodobne tuším odpoveď. Veď keby si jednoznačne nechcela frajera, tak by si to napísala aj keď tu máš polovičku. Ale možno sa mýlim.
    Ale je to zdravé, občas premýšľať , pozastaviť sa, pozrieť dozadu, pozrieť dopredu a nestrácať sám seba.
    Počkáš čo urobí. A ak si nájde frajera?

    Páči sa mi Tvoj blog. Aj Tvoje sloníky.
    Táto téma ma zaujíma. Má šmrnc,a nestráca sa ani hlavná myšlienka
    publikované: 08.09.2009 16:24:33 | autor: kajovsky (e-mail, web, autorizovaný)
  5. zelam tvojej kamaratke, zara,
    aby mala kuraz a toto konstatovanie povedala pred manzelom. len tak. ci vedia povedat svoje ocavania jeden druhemu, ci komunikuju otvorene a uprimne, ci nemaju strach, ze ked nieco povedia inak ako sa po tie dlhe roky ocakava - tak to bude pohroma. teba to ani nenapadne, pretoze ventilujes spustu otazok a uvah este v zarodku. ak partner o tom vie - moze sa zamysliet. ak este komunikuje - mozu to riesit a pytat sa a nedomyslat. Ak sa prerusi komunikacia a zostane takato otazka len na jednej strane - treba trubit na poplach, zobrat hlasnu trubu taku, aby to ten druhy pocul a zobudil sa. nemusi to ani cotot, ani domysliet. treba to jednoducho povedat este pred. potom moze byt neskoro...
    publikované: 08.09.2009 16:26:06 | autor: kordelia (e-mail, web, neautorizovaný)
  6. prekladam preklepy:
    ocavania - ocakavania
    coto - citit
    :) ;)
    publikované: 08.09.2009 16:29:19 | autor: kordelia (e-mail, web, neautorizovaný)
  7. :-)
    už som sa zľakla, čo som zase prezradila... priznávam, nechcem frajera, ale normálneho chlapa.... :-))
    publikované: 08.09.2009 16:32:06 | autor: yettinka (e-mail, web, neautorizovaný)
  8. Možno nechce frajera
    ale teba
    publikované: 08.09.2009 16:34:38 | autor: rasssto (e-mail, web, neautorizovaný)
  9. Manželstvo je skratka cez bludisko
    Je ťažké byť dobrým manželom, či dobrou manželkou.
    A hlavne na celý život.
    Veď zlatá svadba nie je dôkazom o schopnosti dlho vydržať, ale o neschopnosti sa rozviesť.
    publikované: 08.09.2009 16:39:39 | autor: kajovsky (e-mail, web, autorizovaný)
  10. Ale fandím manželstvu.Lebo myšlienka je vcelku dobrá
    Ja som tiež vždy chcel byť dobrým manželom
    publikované: 08.09.2009 16:50:45 | autor: kajovsky (e-mail, web, autorizovaný)
  11. dľa môjho názoru, či už muž alebo žena
    ani nie že by hľadali frajerku/frajera,...ale dlhodobé neuspokojenie ich núti všímať a zaoberať sa svojimi potrebami a ak sa náhodou pripletie do cesty niekto, kto by mohol naplniť ich očakávania, nastáva okamih rozhodnutia, či uspokojiť sa alebo zostať mravným :-))
    publikované: 08.09.2009 17:47:31 | autor: Derechura (e-mail, web, autorizovaný)
  12. aj ten môj
    sa ma furt pýta, či je dobrý manžel a či som spokojná, resp. či nechcem (nemám) frajera :))...príde mi to trošku divné, ale aj potešujúce, pretože mu na mne asi záleží...

    nie je ťažké nájsť si frajera, dokonca to môže byť vzrušujúce...určite to nie je nutné a môže to všetko pokaziť, alebo dokonca aj zachrániť :)

    manželstvo na dobu určitú znie zaujémavo :)
    publikované: 08.09.2009 18:17:21 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  13. fúha, ale ste sa rozbehli priatelia
    tak pekne od začiatku
    kimori, mám podobný názor..

    Korka, baba jedna ani si nevieš predstaviť ako ma to zaskočilo, od nej jedinej by som túto vetu nikdy nečakala..noo fakt som zvedavá ako toto jej vzdychnutie do atmosféry dopadne, doma to nepovie toto viem..a tie preklepy si peknúčko opravila..mám Ťa rada milá Korka.:-))

    Rasssto, myslíš? Hmm tak to by prekvapilo najviac, toto mi nenapadlo..:-))

    Dere,tak tomuto rozumiem a úplne, znova si to trafila absolútne presne..:-)

    Diuška ahojky maminečka, ako sa má Šimko? Dávni neboli fotečky ako pekne rastie, a keď má chlap troku tej zdravej neistoty a žiarlivosti veru nie je to na škodu..len ju udržať tak akurát..:-))

    Kajovsky, ahoj som rada, že sa Ti u mňa páči, a jej chytil si sa vety čo pre mňa znamená v tomto textíku malinkú kľučku aby som nemusela povedať to čo som povedala a aby si moja polovička mala možnosť vybrať čo by chcel počuť..:-) sloníky Ťa pozdravujú. A ak smiem otázku prečo ten minulý čas že chcel si byť už nechceš?

    Yettinka, toto neni o Tebe, moja milá priateľka, toto je o inej mojej priateľke, vieš raz Ti porozprávam..:-))

    publikované: 08.09.2009 19:28:44 | autor: z-a-r-a (e-mail, web, autorizovaný)
  14. :-))
    toto tu o mne byť nemôže... nemám muža... ale už som začala zháňať :-))
    publikované: 08.09.2009 19:39:42 | autor: yettinka (e-mail, web, neautorizovaný)
  15. :-))
    ajaj Zara čo sa tu všetko nerieši, :) .Dlhodobé manželstvo to sú fakt dlhé roky a za tú "dlhú" dobu sa stane všeličo, ale do slova všetko možné aj nemožné. V manželstve sú aj krásne chvíle aj ťažkosti aj trápenia . A zrazu jeden z manželov sa zblázni, ani nevie ako, kedy a rozum je v háji .Tam kde sa objaví zamilovanosť logika sa vytratí a nenájdeš žiadne rozumné vysvetlenie, ale sú aj také manželstva kde na to aby sa jeden potkol , stačia 3-4 roky :-) .... Takže Zara nie je nutné chcieť frajera, ale môže sa to stať a dôvody sú individuálne, dva rovnaké prípady nenájdeš .Možno tá tvoja kamarátka je viac zaskočená z toho čo práve prežíva, ako ty :)
    publikované: 08.09.2009 22:15:45 | autor: iris (e-mail, web, neautorizovaný)
  16. Yettinka..
    :-) však tak je to dobre..:-)
    publikované: 08.09.2009 22:22:44 | autor: z-a-r-a (e-mail, web, autorizovaný)
  17. Iris, ahoj dlho si u mňa nebola
    ako sa darí? no a Ty si to presne pomenovala.. je to možné .. súhalsím s Tvojím názorom. :-)
    publikované: 08.09.2009 22:24:26 | autor: z-a-r-a (e-mail, web, autorizovaný)
  18. zara
    ale nemám absenciu u teba , čítala som všetko :-) a ako sa darí ? No nemám sa s čím chváliť , leto je za nami a problémy sú pred nami , nie a nie sa z nich vymotať :) , no ale aspoň sa nenudím . Ale asi ty sa máš fajn, keď riešiš cudzie problémy , to znamená, že svoje nemáš :)
    publikované: 08.09.2009 23:03:56 | autor: iris (e-mail, web, neautorizovaný)
  19. Iris, svoje som vyriešila,
    tak celkom k spokojnosti, zatiaľ, ale však vieš, lepšie a ľahšie sa riešia problémy iných ako svoje, tam sa riešiteľovi nemusí nič stať nedáva kožu na trh, ak sa nazadarí tak je to mimo riešiteľa pri svojich ide o krk svoj a to už je horšie. :-)) Aj ja mám problémy a vieš ono sa najlepšie riešia za zavretými dverami..:-)) som rada že ma navštevuješ..:-)
    publikované: 08.09.2009 23:39:08 | autor: z-a-r-a (e-mail, web, autorizovaný)
  20. No, nie je ťažké nájsť si frajera/ku/
    a určite ťažšie je zotrvať pri svojom partnerovi, z ktorým žijeme 24 hodín až dokonca. Mystika manželstva je asi v tom, že ľúbime v dobrom aj zlom. Ak ide o sex a neklape to, v internetovom sexšope je pomôcok neúrekom.
    Ale za myslením na niekoho iného je asi niečo viac ako nuda z manželstva.
    publikované: 09.09.2009 06:02:47 | autor: orava (e-mail, web, autorizovaný)
  21. Zarinka
    pozdravujem...som len na chvilu, ale ozvem sa, pretoze si napriek rokom(20) v vmanzelstve ( a obcas je to skuska trpezlivosti a tolerancie), dovolim podotknut jednu vec. MOzno ma Tvoja priatelka manzelsky splin... myslienkami neublizi... fantazia v manzelstve je korenie. Horsie je to v "modernych manzelstvach", kde sa chape tento zvazok ako kupa ponoziek... Osuchane,nemoderne??? zahodit, vymenit, kupit nove.. Bez skrupuli si partneri nachadzaju milenky, milencov a tvaria sa uplne normalne. Ale normalne to nie je...
    Prajem Tebe aj kamaratke velku IBA fantaziu a dnes fantsticky dobre prezity den:)))
    publikované: 09.09.2009 07:03:35 | autor: vikina (e-mail, web, autorizovaný)
  22. zaujimava tema,
    zaujimave komenty...ale k veci sa mozu vyjadrovat najma kompetentni.kto prezije 20 rokov manzelstva,vie o com... lenze kolko takych je?
    publikované: 09.09.2009 07:58:47 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  23. no.. mam v manželstve odžitých len 10 rokov..
    ale nájsť si frajera by čosi riešilo.. len keby..

    žena je ako všetko na svete,čo má svoje potreby. Pokial sa jej tieto potreby nenaplnaju doma,tak po čase stráca svoje sebavedomie a to ju hádže do depresívnych stavov.. a to nie je dobré..

    takáto žena sa buď upne na deti, čo je zlé, alebo rezignuje a nezáleži jej na ničom, čo je ešte horšie..

    a tak nejaký muž,čo by ju neustále presviedčal o tom,aka je vynimočna a krásna by bodol.. ked už na takúto základnu vec neprišiel manžel..

    ALE..

    čo ženino svedomie..?
    dokáže to? má na to žalúdok? a chrbtovú kosť?..

    príde mi to choré,ked žena príde domov od milenca a v pohode prijme od svojho manžela poukaz na dovolenku.. napríklad..

    neviem.. ale ja by som to nedokázala..

    aj ked.. moje ego je tiež takmer v mínuse.. aj tak ma to nevie donútiť klamať mužovi do očí..

    a tak si ho dvíham vo virtuále.. teda.. dvíhala som si.. už som asi aj na to stará.. :))))))
    publikované: 09.09.2009 08:21:37 | autor: ell.. (e-mail, web, neautorizovaný)
  24. zaruška
    tvoja kamarátka začala hľadať to, čo doma stráca. Je to po toľkých rokoch normálne. Ale len málokto sa odváži naozaj prekročiť virtuálnu hranicu úvah, myšlienok, či rozhovorov s kamoškami. Asi závisí od toho, aké hlboké je to sklamanie. Nenavádzam , ani náhodou, iba jej povedz, po 1654 neúspešnom pokuse o zmierenie, že je slobodná a má právo žiť. Má právo byť milovaná. Má právo robiť čo uzná pre seba za vhodné, čo jej prináša radosť, tak ako on. Som tiež muž a mal by som hájiť jeho, ale dávam prednosť rovnováhe. Možno sa potom on spamätá, keď zistí, čo stráca. Možno nie, a potom jej povedz, že nebol pre ňu dosť dobrý na celý život. Najhoršie by bolo nerobiť nič.
    publikované: 09.09.2009 08:36:03 | autor: warrior (e-mail, web, neautorizovaný)
  25. Oraváčik,nie je ťažké nájsť si melnca alebo milenku?
    to vážne? no ja keby som chcela niečo takéto vyparatiť asi by moje nároky nespĺňal hocikto, srandujem, máš pravdu, ale s tou nudou to budem šte musieť preskúmať..lebo sem tam sa rada nudím aj v manželstve..
    publikované: 09.09.2009 15:20:12 | autor: z-a-r-a (e-mail, web, autorizovaný)
  26. Vikinka ahoj moja zlatá..
    vidím, že presne vieš ako na to, ja tiež, kamoške odkážem a ja si užijem..:-))
    publikované: 09.09.2009 15:28:20 | autor: z-a-r-a (e-mail, web, autorizovaný)
  27. Bonnie, noo tých dvadsať
    ešte nemám chýbajú dva rôčky, ale potom dám vedieť..:-)
    publikované: 09.09.2009 15:28:57 | autor: z-a-r-a (e-mail, web, autorizovaný)
  28. Ell, hmm pekne si to rozobrala
    svedomie a ranné kuknutie do zrkadla, no aj také sa nájdu čo to dokážu, nepatrím k nim..kamoška tiež nie, neviem čo jej to napadlo, preto sa zamýšľam nad tým.
    A ešte jedna vec stará nie si, som podstatne stašia a necítim sa tak, takže je to o pocite.
    publikované: 09.09.2009 15:31:07 | autor: z-a-r-a (e-mail, web, autorizovaný)
  29. warior, vítam Ťa u mňa v sloníkove
    neurobiť nič, hmm máš pravdu to je zabiják akéhokoľvek vzťahu, takže aj za cenu rozchodu a straty všetkého vybudovaného treba ísť za svojím a žiť..toto ale vie urobiť málokto. Ďakujem za rady odkážem.
    publikované: 09.09.2009 15:33:17 | autor: z-a-r-a (e-mail, web, autorizovaný)
  30. ok,zara,dam ti vynimku:-)
    mozes uz aj po 18 rokoch povedat,ci si mala niekedy myslienky na frajrea pocas manzelstva...?viem,ze teraz nie,to uz si pisala,ale pred tyzdnom,mesiacom,rokom,10rokmi...?:-)
    publikované: 09.09.2009 15:34:00 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  31. Bonnie jej výnimky ja rada,
    tak pravda pravdúca, čoby nie, však som ženská, myšlienky sa zatúlajú kamkoľvek, fantázia pracuje, a patrím k tým čo sa normálne vedia zaľúbiť na desať sekúnd denne aj desaťkrát..:-))) no myslím, že nikdy som to nemyslela vážne, nenapadlo mi, že potrebujem iného chlapa namiesto toho čo mám doma. A ešte jedna vec, nemám problém to tomu môjmu povedať, že.." Jej takého fešáka som videla ten by stál za hriech. :-)))"
    publikované: 09.09.2009 15:40:04 | autor: z-a-r-a (e-mail, web, autorizovaný)
  32. som myslela,
    ze sa budes vytacat...ale ty nie:-)posobite ako osvieteny par:-))
    publikované: 09.09.2009 16:02:42 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  33. Bonnie, nie nie osvietený
    to nechajme iným, povedzme obyčajný, to je lepšie, neklameme si a všetko pekne na rovinu..:-)
    publikované: 09.09.2009 16:07:41 | autor: z-a-r-a (e-mail, web, autorizovaný)
  34. to podla teba nie je osvietenost?
    neklamat a pekne na rovinu to je vo vztahoch velmi osvietena vec.inak by v nich nebola taka tma...:-)
    publikované: 09.09.2009 16:12:58 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  35. Bonnie, keď ja to slovko nejako nemám rada..
    :-)) no a tma vo vzťahu, občas sa zmrákne čoby nie, inak by z toho bola nuda nudová..:-)
    publikované: 09.09.2009 16:14:55 | autor: z-a-r-a (e-mail, web, autorizovaný)
  36. ked mi nenapada lepsie...:-(
    drobne zmraknenia su prijemne ozivujuce...bozeuchovaj od nudy nudovej:-)
    publikované: 09.09.2009 16:35:42 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  37. Zaria, =
    patrím k tým čo sa normálne vedia zaľúbiť na desať sekúnd denne aj desaťkrát..:-))) = aj aj .
    Lenže manželstvo nepovažujem za knižnicu. Prečítam a vymením.
    Prečo sa kamoška v manželstve nudí? Čoho že má veľa, že musí cudzím rozdvať?
    publikované: 09.09.2009 21:29:21 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, autorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014